24 december 2020

God jul och gott nytt år!

Hej alla inläggsläsare!

Jag önskar er alla en riktig trevlig julhelg och en dito fast för det nya året 2021. Det blir ett händelserikt år det också. Förhoppningsvis, men bara förhopp-ningsvis, blir vi av med den mest akuta coronapandemin. Att fixa vaccineringen av folket blir en logistisk utmaning.

USA får en ny och normal president som inte får det lätt att rätta till allt elände som hans företrädare skapat. Risken är stor att Trump och hans anhang fortsätter att sätta käppar i hjulen för Joe Biden.

Sen får vi se hur britterna kommer att klara sig utan EU - och hur EU kommer att klara sig utan britterna. Skottarna kommer nog att fortsätta att jobba för att öppna eget och begära inträde i EU. 

På det privata planet kommer jag att bli 75  år till sommaren. Jag hoppas mina krämpor ger med sig så att jag kan fortsätta att göra det jag vill. som att skriva fler inlägg på bloggen.

Med vänliga hälsningar

Björn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...