2 maj 2023

Varför blidde det inga inlägg i april?

Några av mina mest trogna bloggläsare har undrat varför jag inte haft några inlägg seden den 23 mars. Det är inte likt mig. Men det beror mest på att jag haft annat för mig samt att det är svårt att skriva då mr Parkinson vill styra fingrarna till fel tangenter. Att skriva för hand är numera helt omöjligt för mig.

Förutom det har jag gått med i styrelsen för lokalföreningen Parkinson Norrort, påbörjat en Parkinsonrehabilitering på Stora Sköndal tre dar i veckan (som jag dock hoppat av då jag kommer att missa drygt hälften av gångerna på grund av sjukdom och andra engagemang). 

Utöver detta så skriver jag på en bok om Stråssa gruva, som blir på ca 160 sidor. Varit på gården i Bergslagen samt snickrat en del trots mitt handikapp som gör att allt tar mycket längre tid. Suck!

Men nu har jag skrivit detta i alla fall.

1 kommentar:

  1. Bra gjort, Björn! Kämpa på! Det är alltid intressant o uppfriskande att läsa dina inlägg.
    Allt gott!
    Hälsningar,
    Tommy K.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...