18 juni 2019

Nu har jag haft 70 000 besökare!

Idag fick jag min  besökare nr 70 000! Det skedde vid 16-tiden på eftermiddagen. Eftersom min bloggbok startade 2010 blir det mer än 7 000 per år. Totalt har jag totat ihop över 1 100 inlägg. Första året blev det flest - knappt 250, vilket var mer än fyra inlägg i veckan - men numera är antalet mycket lägre, runt 60 per år.

Att antalet inlägg minskat per år beror på att jag skrivit av mig det jag har velat säga. Och första året jobbade jag kvar på Skatteverket, vilket ledde till en hel del inlägg.

Jag har fått 452 kommentarer och jag har publicerat alla jag fått - utom en! Det fick jag häromdan och det var en lång drapa från en kvinna som klagade över att hennes man lämnat henne. Det hade inget som helst att göra med det inlägg hon kommenterat. Det var nog ett desperat försök att berätta om sin situation och få uppmärksamhet.

Antalet sidvyer har varit nästan 210 000 och det inlägg som fått flest ( 3 517) är det inlägg jag gjorde den 18 december 2011. Det handlade om hur jag misslyckades med att byta gasolflaska till min utegrill.

Även om antalet inlägg minskat så kommer jag fortsätta att hålla min bloggbok vid liv och lägga ut nya inlägg.

Tack alla ni som läser mina inlägg! Trevlig sommar och midsommar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...