3 januari 2015

Nu har jag bloggat i fem år

Det var min dotter som undrade om jag inte skulle ha en blogg. Hon visade mig hur man kom igång. Det var fem år sedan. Nu har jag skrivit nästan 750 inlägg och fått över 320 kommentarer (inklusive mina egna) som alla har publicerats. Antalet sidvyer är nu uppe i drygt 122 000 och antalet besök har varit över 41 000.

Det mest lästa inläggen är "Mina sista fem år på Skatteverket" (27 maj 2010), "Att avliva en katt" (26 februari 2010), "Netto billigast. ICA Maxi dyrast" (30 september 2013) och "När jag skulle byta gasolflaska" (18 december 2011).

Flest inlägg hade jag det första året 2010 då de var 250. Sen har antalet minskat och varit drygt 100 de senaste åren. Under första året var det alltså i snitt nästan fem i veckan för att förra året minska till knappt två.

 Jag tänker fortsätta skriva inlägg så länge jag orkar och kan. I alla fall känns det så nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...