7 februari 2013

ICA har hittat mina bonuscheckar

Detta är ett komplement till mitt närmast föregående inlägg på bloggen, som handlar om ICA Kvantum i Sollentuna och mina försvunna bonuscheckar.

I dag blev jag uppringd av Anders på ICA Kvantum i Sollentuna. Han hade via en kund fått en länk till min bloggbok och läst vad jag skrivit. Meddelandet jag pratat in på telefonsvararen hade inte nått personen i fråga eftersom han är bortrest.

Anders berättade dock att man hittat två bonuscheckar på 50 kr vardera, som han nu hade låst in i butikens kassaskåp. Han lovade att skicka hem dem till mig. Han beklagade vad som hänt och hade ingen förklaring, men han litar på den aktuella kassören.

Såja, nu verkar ordningen återställd och jag kommer att fortsätta att handla på ICA Kvantum i Sollentuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...