4 september 2012

Gillar du min blogg?

Ja, förmodligen. Eftersom du är här inne nu och läser mina inlägg. Vill du läsa mer i samma stil men som jag skrivit tidigare?

Då ska du skaffa "Mina kolumner" - en bok som jag tog fram 2008. Den är på drygt 200 sidor och innehåller de kolumner (jfr blogginlägg) som jag skrev 1986-2005 i Skatteverkets informationstidning, som jag var redaktör för. Min kolumnsida var nog det mesta lästa i tidningen (och många läste nog bara den).

En hel del i boken handlar om min syn på förhållandena på Skatteverket men det mesta är allmängiltigt och kan säkert intressera även dig som läser min blogg. I flera inslag redovisar jag i kåseriform mina egna tillkortakommanden

Boken kan du köpa hos www.books-on-demand.com (http://booksondemand.e-butik.se/samhalle-politik-debatt/mina-kolumner). Den kostar 132 kr. Det är självkostnaden. Jag tjänar inte en krona på den. Alltså ren välgörenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...